måndag 21 juli 2008

En Dag Med Matrundan...

Häromdagen körde jag matrundan på jobbet. Jag laddade bilen med gulaschsoppa, smörgåsar och rabarberpaj med vaniljsås. Jag slår igen bagageluckan, men den stängs inte och och något konstigt ljud hörs. När jag öppnar, upptäcker jag att jag har klämt en rabarberpaj med vaniljsås och det var ljudet från lådan som sprack jag hörde. Ingen vidare kvalitet på matlådorna nuförtiden. Så nu hade jag en förstörd rabarberpaj och en bagage med vaniljsås, och rabarberpaj som är så gott. Så jag fick köra upp till hemmet för att hämta en ny paj och sen var det bara att städa bilen. Som tur är luktar vaniljsås riktigt gott så jag lämnade kvar lite.


Ni vet ju vad man brukar säga, Har man ingen wunderbaum så går det lika bra med lite vaniljsås.

/MrJim

Inga kommentarer: