tisdag 3 februari 2009

En Dag Med Dålig Uppdatering...

Tyvärr har det varit dålig uppdatering på bloggen på sistone, men det beror på att jag inte har fått mitt Internet än. Jag fick det i förra veckan, men det fungerade inte. Ringde ComHem och sa som det var att mitt uttag är helt fucked up. De sa att det var fel på kabeln, nej sa jag, men de skickade en ny ändå. Det visade sig att jag hade rätt. Jag ringde dem igen, de skickade ut några tekniker som kollade deras utrustning i huset utan att komma in till mig för att kolla mitt uttag. Så jag fick ringa dem igen och nu ska de komma på måndag för att kolla på mitt uttag.
När jag bodde hos Madde så hade vi precis samma problem med bredbandet och ComHem, att de inte fattar från början och bara skickar ut någon som fixar det. Istället ska man behöva ringa flera gånger och vänta på den förbannade kabeln som aldrig hjälper ska komma, ringa lite till och sen vänta, ska man verkligen behöva vänta i över en och en halv vecka för att få sitt bredband fixat?

Just nu hatar jag ComHem mer än nåt annat.

/MrJim

1 kommentar:

Maria sa...

Fler som har problem:
http://www.argalappen.se/trapphuslappar/509/valcomen-hem/