tisdag 10 november 2009

En Dag Med Tatuering...

Efter en stadig frukost begav sig Maria & jag bort till tatueringsstudion, nu var det dags. Efter en del ändringar om hur vi ville ha våra tatueringar kunde vi börja.

Jag gjorde min på revbenen och det var inte så värst skönt, varje gång han gick över revbenen så gjorde det ont ända upp i armbågen.

Maria gjorde sin på foten och där är inte huden så värst tjock så även hon fick lida en del. Marias var klar efter ca 2,5 h och den blev jätte fin.

Själv fick jag uthärda 4 h av konstant smärta och då är det några timmar kvar som vi ska göra på torsdag.

När allt var klart för dagen så var man rätt sliten, känns precis som när man har feberfrossa. Egentligen ville man bara hem och sova, men vi kände att vi ändå var värda en god öl efter en lång dag, så vi begav oss till en pub som hade uppemot 100 olika ölsorter. Och som vi frös när vi drack den, tänderna skallrade och kroppen skakade, men det var det värt.























/MrJim

2 kommentarer:

Gill sa...

Det ser ju supersnyggt ut men också väldigt ajj.

maj-lis sa...

jag tycker inte men det viste du jag gillar dej endå för du är mitt barn barn kram mormor