onsdag 30 december 2009

En Dag Med Medier Och Bortsprugna Saker...

Nu börjar det verkligen att dra ihop sig för resan. Jag väntar fortfarande på min bräda, min kamera och vårat visum, börjar bli lite smått orolig, förmodligen har det att göra med att det varit så många helgdagar nu så de dyker säkert upp, det är ju trots allt 13 dagar kvar.

Det börjar också bli drag på tidningar som vill att vi ska vara med, synd att det är så svårt att få ihop när vi ska ta bilder då Maria bor i Kristianstad och jag i metropolen Eringsboda.
Innan vi åker ska vi försöka klämma ihop en lokaltidning här i Kristianstad, tror det var Kristianstad Bladet, Sydöstran, Aftonbladets resemagasin Resa och någonting med tv4:as lokaltv i Karlskrona, det sista har jag ingen aning om vad de tänkt sig men vi skulle höras när jag åkte hem från Kristianstad.
Jag kommer även att vara med i barncancerfondens tidning som kommer ut i feb om jag inte minns fel, denna släpps i 40 000 exemplar så förhoppningsvis får min insamling sig en rejäl knuff, den har stått lite still på sistone.

Förutom de saker som inte har kommit så är allt annat fixat, nu är det bara att försöka trycka ner det i den lilla ryggsäck som jag ska leva de kommande 5 månaderna i, det kommer att bli trångt men allt ska nog få plats.

/MrJim

Inga kommentarer: