lördag 9 juli 2011

En Dag Med Dag 2...

Idag vaknade vi kl 8. Jag hade sovit riktigt gott eftersom jag lyckades lura av Danne hans sköna kudde. Tydligen hade jag pratat i sömnen - Nej nej öj insamlingen, insamlingen så Danne var lite sliten när vi vaknade. Vi käkade en god frulle på Hamnkällaren Galleri & Vandrahem innan vi begav oss mot Nyköping.


...



Linkboards

KRAMP FÖ FAN!

Ballaskav

Efter ca halva vägen kommer det en bil o tutar som fan, jag vänder mig om och ser två ladies sitta och vinkar. Jag skriker till Danne som är längre fram - Spänn skinkorna Danne så kanske de stannar. Danne flexade sin tajta rumpa o visst stannade de. De var tydligen också longboarders och frågade om vi ville hänga med på en runda på kvällen, självklart tackade vi ja fast vi hade åkt ca 35 km och hade 30 km kvar. Våra första longboardsgroupis haha.


NT - Norrköpings Tidning

När vi kom fram till vårat grymt fina Clarion Collection Hotell Kompaniet som låg precis vid hamnen där the skit händer. Vi checkade in, duschade och gick ner för att käka kvällsbuffe och ta en öl innan vi skulle möta upp våra nyfunna vänner och deras longboard polare.


Lisa

Nyköpings crewet som visade oss stan!

Live Fast Die Fun

Efter ca 1,5h åkning gick vi till hamnen för att lyssna på musik och dricka Kilkennys.





Nä fan nu drar vi till Hugos!

Marcela och Tommy

Detta var lätt den grymmaste kvällen på länge.

/MrJim

Inga kommentarer: