söndag 13 november 2011

En Dag Med Jag Glömde Bort...

Jag kom just på eller Maria rättare sagt att jag glömt berätta vart vi kommer att åka longboard nästa sommar, förutom då att jag la upp en karta på landet.

Så som ni troligtvis redan listat ut så kommer vi att skatea Holland runt. Landet med väderkvarnarna, landet utan backar och landet där allt är tillåtet, men framförallt landet där asfalten är så smooth att det rycker lite i falukorven så fort man tänker på det.




Jag och Maria kommer att flyga från Sthlm i juli/aug 2012 för att några timmar senare landa i Amsterdam.

Där kommer vi att börja åka norrut så snart vi bara kan och vi kommer att fortsätta åka hela vägen runt tills vi når Amsterdam igen.

Vi hoppas på att träffa otriligt mycket häftiga människor/longboardare som vill åka med oss en bit på vägen. VI kommer också att stanna till vid lite lokala skatebutiker. 

Och självklart att vi ska ha en awesome tid i Holland, men det kommer vi att ha, nemas problemas som Holländarna säger.

Jag vill ha sommar 2012 nu!!!

/MrJim

Inga kommentarer: