måndag 16 juli 2012

En Dag Med Dag 12, Hellevoetsluis - Voorburg...

Efter en riktigt bra dag igår vaknade vi till regn och blåst, så jag kan säga att jättesugen på att ut och åka i detta var man ju inte.

Men vi begav oss ändå, ingen tid för vila här inte.

Tanken för dagen var att åka till Den Haag och besöka Sickboards som troligtvis är Europas största longboardbutik och köpa en väska så jag kunde ta med mig brädan hem. Väl där så visade det sig att väskan inte fanns, jag hade glömt att kolla lagerstatusen på hemsidan :P
Men det var kul att se butiken och snacka med grabbarna. 

Denna snälla gube med hund i korg visade oss vägen till butiken. 

Men jag gick ändå inte lottlös, utan köpte mig ett set hjul och fick en massa foam som jag kan rulla in brädan i. Fick även en rulle tejp så jag kan fixa handtag så det ser ut som en väska eller nåt liknande.

Efter vi var klara på Sickboards så drog vi till vårt hotell som låg ca 10km därifrån, men påväg mot Amsterdam. Så vi tänka spara lite tid för morgondagen.
/MrJim

Inga kommentarer: