lördag 24 januari 2009

En Dag Med Lägenheten...

Här kommer lite bilder från lägenheten på Mormors begäran.

Det har varit åtskilliga resor till olika butiker för att inhandla Tv, möbler, lampor, stenar för att bygga min Tv-möbel mm. Ted har varit till stor hjälp, han har ställt upp med bil och kört mig runt överallt. Utan Ted och hans bil hade det varit svårt.

Ted hade en hög Tv-möbel och den har stått och skavt mot väggen så färgen hade släppt. Så jag drog bort en bit färg och begav mig till en färgbutik för att köpa färg. När jag kommer hem och börjar måla så märker jag att de blandat färgen för ljus så nu har jag en massa ljusa fläckar på väggen. Inte så snyggt, så det blir att åka tillbaka imorgon så fort jag vaknat för att förhoppningsvis få rätt färg denna gång.

Rummet

Köket

Rummet

Sängen


Hallen


Badrummet

Taket i hallen

Hallen

Det enda som fattas nu är en stor svart matta, en klocka till hallen eller så ska jag bygga ett skidställ, en svart klar lackerad byrå, en låda att ha under sängen, hyllor till garderoberna och en snygg tavla att ha bredvid lampan.

/MrJim

2 kommentarer:

Anonym sa...

fin lya tv bänken var cool .kram mormor

Maria sa...

Ser sjukt fint ut...ses snart!