torsdag 15 januari 2009

En Dag Med Veckans Värsta...

Här kommer en lista från Zell am See med veckans värsta.

  • Värsta vurpan stod jag för när jag krockade med en bamseTysk. Hastigheten var enorm och både skidor och stavar flög som ett yrväder i luften, men högst flög nog tysken och jag. Vi landade ca 20-30 meter ifrån varandra. Tysken hade en kraftigare benstomme och tog smällen betydligt bättre än mig. Efter en handskakning så åkte han fint vidare medans jag hade en grym smärta i mitt ben (inte bra ännu). Efter smällen gav jag upp den skiddagen och de resterande var smärtsamma, men det var bara att bita ihop.
  • Värsta molnen träffade vi första dagen.

  • Värsta besvikelsen var att travel pussyn var slutsåld.


  • Värsta minen stod Timmy för när han drack Tequila.

  • Värsta rövhoppet stod Noppe för, tätt följt av Fille. Filles har jag ingen bild på, men han skulle ta ett hopp i offpisten och när han åker upp på hoppet så visar det sig vara ca 80graders lutning. Filles far rätt upp i luften och landar på röven.

  • Värsta snapsen var "Sperma", Malibu och grädde som skakades. Fille och Noppe njöt (bögvarning), medans jag nästan kräktes.

  • Värsta goda ölen var Kaiser, godaste ölen jag någonsin druckit.


  • Värsta förlusten stod Timmy och jag för när vi fick stor stryk med 8-2 i ett sådant fotbollsspel som man kan snurra på gubbarna. Våra motståndare var 2 danska tjejer som sa att de var hur dåliga som helst. Jo visst, de förnedrade oss och vi blev tvugna att bjuda dem på öl.
  • Värsta railen stod jag för när jag flög förbi hela, skidorna löstes ut och jag landade på huvudet.
  • Värsta långa backen var 7km lång.
  • Värsta hängningen såg vi sista dagen.

  • Värsta majskolven hängde i taket på Hochzelle Inn.

  • Värsta matupplägget fick Mamma.

  • Värsta böjda staven hade Timmy.
/MrJim

1 kommentar:

Anonym sa...

det bästa från zell ha vi inte fått se!efterlyser när du åker "rally" svängar