lördag 18 juli 2009

En Dag Med Den Arga Tanten...

När Jag, Timmy & Maria var ute och åkte longboard/inlines såg vi en tant med en pudel som hade en alldeles för stor pung. Hunden satte sig och sket, tanten plockade upp bajset och slängde sen påsen i diket.

Jag tog upp påsen (inte så nice kanske, men inget bajs på utsidan), åkte ifatt tanten och slängde påsen framför henne och frågade om hon glömt något. Hon blev arg som fan och röd i ansiktet som en ketchupnedsprutad ketchupflaska och sa att det gör väl för fan inget om påsen ligger i diket, den försvinner ju snart ändå. Skojar du eller sa jag. Sen kom det lite ord som pojkvaske och en del andra av den lite grövre skalan. Jag mös för mig själv och åkte småskrattande därifrån. Synd att vi inte fick det på film.

Tanten på bilden har inget med texten att göra

I en skitpåse nära dig/MrJim

Inga kommentarer: