fredag 9 september 2011

En Dag Med Rayne Killswitch...

Igår fick jag tag i en Rayne Killswitch i nyskick med grov griptejp, så fötterna sitter verkligen klistrade på detta monster.

Då jag inte hade några skruvar hemma så packade jag ner mina svarta Tracker Fastrack i väskan och begav mig mot Kahalani för att köpa det och sätta på truckarna.



Nu väntar jag bara på att mina Earthwing Floaters 70mm 84a ska anlända så är brädan komplett, troligtvis gör dem det på måndag.


Brädan är för övrigt till salu, antingen komplett eller bara brädan.

Man kan få dem med dessa setuper:

Tracker Fastrack & Earthwing Floaters 70mm 84a (dock nedslitna till 66mm)

Tracker Fastrack & Röda Divine 70mm 78a (använda i 15min)

Tracker Fastrack & Fireball Beast 76mm 84a (använda 1h)

Tracker Fastrack & Landyachtz Monster Hawgs 76mm 78a (bra skick)

Pris kan vi diskutera fram om det är någon som är sugen.

/MrJim

Inga kommentarer: