söndag 25 oktober 2009

En Dag Med På Väg Hem Från Jobbet...

När jag slutade imorse efter en tung 11 timmars natt, då jag fick jobba en timme extra pga vintertiden. Hur stor är chansen att man får jobba den längsta natten på året?
Trött som fan så går jag till parkering, ingen bil. DUDE where´s my car, DUDE. Kommer på att jag ställde den på den andra parkeringen, så jag traskar dit. Väl framme ska jag precis låsa upp bilen så hör jag en liten "fschhhh" under foten, jag lyfter på den och det är fan inte sant. Jag har precis trampat i en hundskit, nån j*vel till hundförare som inte har tagit sitt hundkörkort på "HippHipps" hundskola har gett fan i att plocka upp hundskiten. En sak om han skitit i buskarna, men nu hade han fan skitit tre kringlor framför min förardörr.
Tänk om jag skulle sätta mig ner och läsa tidningen framför din ytterdörr och göra en touchdown, hur skulle du känna dig då?

I en hundbajs nära dig/MrJim

Inga kommentarer: