torsdag 5 januari 2012

En Dag Med HappyFace...

Efter att ha jobbat 39h på tre nätter och endast sovit 7-8h på dessa tre dygnen så var jag rätt sliten när jag gick av jobbet i tisdags. Men istället för att åka hem och sova så var det istället raka vägen hem för att hämta skridskorna och Maria och vidare till ishallen för att träffa Nanette, William, Filippa och Felicia. Så nu var det full rulle igen hela dagen och på kvällen var det ju Sverige-Finland och jag tror inte jag somnade förrän kl 2 på natten och sov till kl 17 dagen efter.

När jag vaknade tog jag min mobil och gick in på mailen. Mailen rasade in då jag inte kollat dem på hela dagen och det var väl 3 som var intressanta av dessa. 

Ett var från min tatuerare i Budapest som bekräftade att allt var klart tills jag kommer ner nästa vecka, 10h av smärta på två sittningar, två dagar i rad. Men det är väl bara att bita ihop. Tanken är att den jag har på revbenen ska fortsätta ut över halva ryggen.


 Ett annat var från Scott och Subsonic Skateboards som bara skulle informera om att han börjar bygga våra brädor nu i veckan. 

Men det bästa fick jag av ett företag som jag inte vill avslöja namnet på just nu, kommer troligtvis att göra det inom 12h. Jag öppnade det, läste det lite snabbt och såg att det stod en summa en bit ner i texten. Först läste jag två nollor och tänkte inte mer på det, men sen läste jag det en gång till och insåg att det var tre nollor och en bra siffra framför dessa nollor. Innan dessa fyra siffror står det att jag får plocka på mig Go Pro prylar för hela summan. 

Jag flög upp ur sängen, gav Maria en high-five och studsade vidare runt i lägenheten.


/MrJim

1 kommentar:

Mamma sa...

Så glada vi är för din skull. Studsa vidare för du är värd det! Älskar dig <3