fredag 12 september 2008

En Dag Med Alla Dagar David Varit Här...

Det här har hänt under tiden David varit här.

  • Hämtat David på centralstationen.
  • Gjort klart Vardagsrum, Staffans rum, Hallen, klädkammaren och snart Kattas och Olas Rum.
  • Åkt tunnelbana för första gången.
  • Ätit Spagetti och köttbullar 4dagar i rad, därefter kasslergryta med ris 4 dagar i rad och njutit varje gång.
  • David har köpt en snowboard.
  • Blivit stammis på måleributiken i Alvik.
  • Fått ta en taxi från måleributiken efter att vi överskattat våran förmåga att ta med oss allt vi köpt på tunnelbanan.
  • Jag har tagit en "gratisklubba för stora som små" från måleributiken vid varje besök, David har tagit minst 5.
  • David har kommit underfund med att de gula klubborna är inget vidare.
  • Väckt David och han svarar, ja jag är vaken. Väckt han igen efter 10 min, han svarar likadant. Väckt han igen efter 10 min och han har ingen aning om att jag redan väckt han 2 gånger innan.
  • Spelat Fifa 08 så jag fått blåsor på händerna.
  • Kommit på att Barcelona är mitt lag.
  • David skulle ta en genväg när vi var ute och cyklade och höll på att köra kull.
  • Vaknat 7.30 varje morgon i ca en vecka pga våran slagborrs kåta granne. När vi vanliga människor går upp, ta en tidning och sätter sig och skiter så går våran käre granne upp, ta sin slagborrmaskin och borrar frenitiskt i väggen. Därefter tar han sin hammare och bankar några gånger. Detta upprepar han åtskilliga gånger innan han tar en paus vi 9 tiden för att börja vid 10 tiden igen.
  • Suttit i telefonkö till ComHem i 27min.
  • David har druckit ca 20liter CocaCola sen den 1:e Sep.
  • Fastnat med båda mina tummar och pekfingrar på en iskubsbricka. David räddade mig genom att sätta på vattnet så jag kunde komma loss.
  • Varit på jobbintervju som "lapplisa"
  • David har snittat mig med tapetskäraren.
  • Klarat av Gears Of Wars

    /MrJim

Inga kommentarer: