onsdag 24 september 2008

En Dag Med ComHem & IKEA...

Har varit dålig uppdatering på bloggen på den sista tiden, men jag skyller allt på ComHem. Våran telefon och bredband fungerar inte, så nu sitter jag på ett sunkit internet/biljard café. Jag har ringt ComHem två gånger. Första gången satt jag i kö i 27min och han lovade att skicka ut en ny kabel. Ingen kabel ComHem så jag ringde igen, nu med den finfina telefon kön på endast 8min. Oj har inte den kommit svarar de? Då skickar jag en till som kommer senast tisdag, men ingen kabel ComHem denna gången heller. Tror fan att jag hatar ComHem mest av allt just nu, tätt följt av IKEA. De lovade att våran soffa skulle komma den 19sep, sen ändrade de leveransdatumet till den 23sep. Nu är det den 24sep och det har fan inte kommit någon soffa än.

Ja mosaiken på toaletten sket sig kan man säga. På tal om att skita ner sig eller inte skita ner sig? Hur avgör man det? Eller det är en för lång och historia och jag har inte tid just nu. Lovar att skriva om den så fort vårat internet startar. Bildbevis finns så håll tillgodo.

/MrJim

Inga kommentarer: