torsdag 2 april 2009

En Dag Med Dag 12...

Igår var det min födelsedag och det var en grym dag. Solen sken, det var varmt, parken var grym och hoppandet flöt på riktigt bra förutom en fin krasch på första hoppet i svarta linjen.

Jag satte sideflip för första gången och nästan fakie frontflip, men när jag landade så löste skidorna ut sig och jag knäckte den ena bindningen (andra gången på en vecka och snart kommer den andra också att gå för den fick sig också en rejäl smäll. Nu har jag skruvat upp vikten så de inte ska lösa ut sig så lätt så förhoppningsvis blir det inga fler söndriga bindningar). Jag missade sista timmen pga bindningsinsidenten så det var lite surt, för det var verkligen helt grymt i parken.

Efter vi lagat skidorna på Åre skidsport så drog vi till Broken, hungriga som bara den efter att bara ha ätit frukost. Mamma och Pappa bjöd och de sa beställ vad ni vill så vi beställde en Dinner Combo Plate som består av massa olika kött, pommes, såser mm. Hur gott som helst och efter att vi ätit upp allt var vi proppmätta och då kommer de in med en bananasplit med en eldsprutar sak i som mamma hade ringt och beställt. Pricken på i:et.


Efter vi käkat drog vi för att kolla när JOSS gänget provhoppade inför JOI tävlingen imorgon.


Noppe, Sebbe, Louise & Karin spanar in hopparna


En helt grym dag.

Tack till alla som grattat mig och jättetack till alla som har sponsrat mitt bankkonto och tack mamma och pappa för middagen igår.

Jag älskar er alla.

/MrJim

1 kommentar:

Familjen sa...

Trevligt att maten smakade och att du gillade Banana splitten med eldsprutan!