onsdag 8 april 2009

En Dag Med Dag 18...

Idag var vi i Tegefjäll/Duved och åkte. Solen sken och det var varmt som bara den och det behövdes verkligen efter nästan en veckas regnande.

Maria

Dagens vurpa stod jag för, som vanligt, se filmen. Det man inte ser är att jag fastnar med huvudet i snön och har snö förbi axlarna. Där satt jag stenhårt fast. Som tur var så bildades det en luftficka pga min skärm så jag kunde andas. Jag skrek, det är lungt det är lungt jag kan andas, ta en bild, vi måste ha en bild men Maria och Noppe grävde för allt de hade och efter någon minut var jag loss. Once in a lifetime vurpa och vi fick tyvärr ingen bild på det förrän jag var loss.






Efter vurpan åkte vi ner till Hamrestugan för att äta världens godaste gulaschsoppa.


Jag & Noppe

Jag

Maria

Noppe försöker en ollie över snöret (Han klarade det varje gång vi inte filmade)



Maria droppar en driva i Duved

På väg hem så tog vi en genväg genom skogen.

Jag

Noppe & Jag

Noppe

/MrJim

1 kommentar:

mammy sa...

Morbror T är på väg med natt-tåget,hoppas ni syns i backen,