torsdag 20 augusti 2009

En Dag Med Trött Som Bara Den...

I tisdags tog jag min bräda ännu en gång för att åka en runda på några mil. Jag åkte upp mot Rävemåla, när jag kom till Yxnanäs svängde jag av mot Kållebo och det skulle jag inte gjort, för det var sämre asfalt här än Backarydsvägen, men man ska ju härdas tänkte jag och körde vidare. Efter lite mer än en mil var jag så trött av allt guppande och vibrerande och då var jag inte ens i Rävemåla (ca 16km hem). Då ringde jag upp Mormor och bad henne hämta mig, hon var för tillfället i affären så det kunde ta lite tid. Det är lungt bara du hämtar mig. Istället för att sätta mig och vänta så åkte jag vidare mot Eringsboda, efter ca 5-6 km kom Mormor, så skönt.

Aldrig mer denna rundan och aldrig mer Backarydsvägen.

Fast vägarna är dåliga så är oftast naturen fin, man får en helt annan uppfattning när man åker bräda och inte sitter i en bil.

En fin bild iallafall

Inga kommentarer: