måndag 17 november 2008

En Dag Med Den Värsta Dagen I Mitt Liv...

Igår gjorde Madde och jag slut. Det kändes som att hela min värld rasade samman på bara några sekunder. Det var ju du och jag som skulle bilda familj och gifta oss. Du var den rätta eller du är den rätta för mig och det har jag vetat sedan första gången jag såg dig i Ramundberget. Du var så vacker och jag föll direkt och du föll också. Min kärlek till dig har bara växt sedan dess och jag har varit den lyckligaste personen i hela världen fram tills nu. Du är den finaste person som finns på denna jord och låt aldrig någon annan säga någonting annat. Jag kommer alltid att älska dig och du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta så länge jag lever. Jag kommer alltid att finnas här för dig fast vi inte är tillsammans och jag kommer aldrig att sluta hoppas på att det kommer att bli vi två igen. Bara tanken på att få hålla om och krama dig igen gör mig varm, men samtidigt ledsen för jag vet att så kanske inte är fallet. Är det verkligen såhär det ska sluta efter tre helt underbara år tillsammans? De tre bästa i mitt liv.

Jag har förlorat min ängel, min älskling, min bästa kompis, min andra hälft och det gör så ont.

Jag kommer alltid att älska dig Madeleine.

/Din Jim

Inga kommentarer: