onsdag 12 november 2008

En Dag Med Slutprov...

Idag hade jag mitt slutprov på Naturkunskap B kursen. Jag fick ett VG, rätt förväntat eftersom jag haft VG på alla uppdrag jag gjort.

Nu är jag ledig fram tills på måndag då Matte D börjar. Eller ledig och ledig, jag ska jobba tors-fre, men ledig från skolan iallafall. Så nu ska jag ta mig lite chickennuggets, sweetchili sås och lira xbox hela dagen tills det är dags att dra till SysterOBror. Har väldigt mycket spelande att ta igen. Eller ska jag städa upp alla kläder i vårat rum innan? Nä jag skiter nog i det, är ändå bara Maddes saker. Så länge vi inte har delad ekonomi så har vi inte heller delad "plocka undan kläder efter varandra".

Med en handkontroll i handen nära dig/MrJim

3 kommentarer:

Anonym sa...

grattis! bra jimmepojken

Anonym sa...

hej! gjorde du slutprov i Naturkunskap B på NTI? jag ska nämligen göra provet, men är väldigt orolig, några råd?!

Tack
/mi

MrJim sa...

Shit vad det var längesedan. Jag gjorde mitt muntligt över telefon o webbcam då jag gick en distanskurs så det är säkert inte samma sak.