måndag 30 mars 2009

En Dag Med Dag 10...

Idag tänkte vi kolla in Jon och grabbarna. När vi kom fram till hoppet var vädret dåligt så de hoppade inte. Så vi drog till bräcke istället och filmade lite. Precis innan vi skulle åka hem så träffade vi på Henrik Winstedt (världens bästa freeride åkare) som var ute och körde sitski.

Jag, Henrik & Noppe

I förrgår så landade jag på handen, där tummen fick ta stora delar av smällen. Och efter ytterligare några krascher idag så var tummen rätt slitet så vi begav oss till vårdcentralen. Där skrämde läkaren upp mig med att något troligtvis är brutet pga att handen såg ut som den gjorde eller att en sena hade gått av och då var man tvungen att operera för annars skulle jag förlora mitt grepp. Med nervösa steg gick jag mot röntgen och när det var klart var det bara att sätta sig ner och invänta resultatet. Som tur var visade det sig att allt var helt och jag slapp att gipsa. Så efter att läkaren tejpat upp tummen begav vi oss hemåt, hungriga som bara den.



/MrJim

1 kommentar:

Ellen sa...

Jim du är GALEN!!!!

Ta han dom er..

///Ellen