måndag 16 mars 2009

En Dag Med Packat & Klart...

De senaste veckorna har varit jätte jobbiga och jag har knappt vetat ut eller in, men nu har jag bestämt mig. Jag har sagt upp min lägenhet och hoppat av skolan, kanske kommer jag att ångra det senare i livet, men då får jag ta den smällen då. Detta har varit bland det svåraste beslutet jag tagit, för jag trivs verkligen här och jag kommer att sakna alla, framförallt Ted, Jocke & Petra, men just nu så funkar det helt enkelt inte. Så nu är jag uppe i Sthlm igen för att ta hem alla mina saker.

Nu ska jag bara fokusera på att bli bättre och göra det jag vill, så om några dagar styr bilen mot Åre. Mår jag bättre av att åka till Åre, jag vet inte, men jag hoppas på det och det känns rätt. Vad som händer sen vet jag inte, kanske blir jag kvar i Åre, kanske inte, vi får se.

/MrJim

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha det bäst nu !!!!