onsdag 25 mars 2009

En Dag Med Dag 5...

Idag var det ännu en dag med grymt väder. Hela dagen spenderade vi i parken (Bräcke). 540:sarna och railsen satt som ett smack, men det blev även en del vurpor och en pajad bindning, delarna bara flög men Åre skidsport fixade det för 150 riksdaler. Det konstiga är att alltid när jag kraschar så landar jag på vänster utsida lår/röv. Igår trillade jag på stolpen (samma stolpe som på filmen), idag på en rail och i ett hopp när jag skulle snurra och varje gång landar jag på samma ställe, så nu har jag en fet bula på vänster utsida lår och det känns som att det kommer att bli ett fint blåmärke där sen. Blir det så, så kommer det en nice bild sen.

Noppe sätter en method air

Jag i roller coaster railen

Till mamma: Hajka inom skidåkning säger man när man går till ställen där liften inte tar en tex upp för ett berg.

/MrJim

Inga kommentarer: