tisdag 24 mars 2009

En Dag Med Dag 4...

Idag var det stålande solsken och inte ett moln i sikte, så vi passade på att hajka upp till toppen. Väl uppe efter ca 30 minuter satte vi oss på toppen och käkade våra hopsnickrade mackor bestående av smör och ost på lingongrova, fancy. Efter det blev det lite offpist åkning med ett skönt dropp utför hängdrivan på lillskutan Dagen avslutades i bräcke (parken) med hopp och rails.

Dagens sista åk var det värsta någonsin, jag trillade på 3 av 5 rails, jag trillade på stolpen och när vi kommer ner till bilen så ser jag en vall med lössnö så jag lägger av en stoppsladd, men det visade sig vara stenhårt istället för lössnö så jag dra omkull ännu en gång. Bättre lycka imorgon.

Toppen

Grym utsikt från toppen


Rock n Roll på toppen

Lunch på toppen

Rock n Roll på lillskutan

Jag i bräcke

/MrJim

1 kommentar:

Anonym sa...

vad gör man när man hajkar....