onsdag 31 mars 2010

En Dag Med Tack...

Tack Mormor & Börje för guideboken och kartan över Malaysia, utan dem så hittar vi aldrig ner till Singapore. Tack Farmor, Halvar, Mamma & Pappa för bidraget till mitt sargade bankkonto, pengar behövs alltid :).

Nu är det bara en vecka kvar på våran semester innan vi tar oss an Malaysias östkust och den veckan ska vi spendera på en flashig resort på Koh Lanta som Mr Jimpa har fixat i spons, air five.

Thailand is the shit och vi kommer att sakna det som fan, alla här är så grymt snälla och
gäst-vänligheten snittar 120% hela tiden. Sammanlagt kommer vi att spendera ca 80 dagar här och vi har fått gratis boende 26 av dessa och då har vi bara försökt att få gratis boende de senaste 30 dagarna. Maria har även fått sitt dykarcett gratis och jag fick 4 dyk plus att jag fick vara med Maria under hennes 4 timmar i poolen och repetera mina kunskaper då det var 2 år sedan jag dök senast. Men nu blir det inte lika mycket stek då det är svårt att fixa sponsorer på vägen när man bara stannar en natt i taget och man inte riktigt vet när man kommer till ställerna.

/MrJim


1 kommentar:

ML sa...

Varsågod.Grattis på födelsedagen. Kram mormor & BJ