söndag 17 januari 2010

En Dag Med Blod, Svett Och Tarar...

Igar och idag har vi gjort ca 100km och det har varit javligt jobbigt. Pga en bergskedja sa har vi gatt i ca 8 timmar av 13 och det har inneburit skoskav mm. Jag gjorde aven en vurpa idag, min forsta och forhoppningsvis den sista, lite skrubbsar och sen sa slog jag i foten lite men jag akte/gick i 5 timmar efter sa det ar nog lugnt.



Nu kommer vi att stanna i Lampang i nagra dagar for att lata foten laka helt innan vi drar vidare, forhoppninsvis sa tar det bara 1-2 dagar.



Det borjar bli ratt sent nu och vi var ute pa vagen i 9 timmar sa en iskall ol och sen sangen.

Berattar mer om vara tva dagar pa vagarna imorgon, kommer aven att lagga upp lite nica bilder ocksa.



Och du Timmy eller Lennart, man vet ju knappt vad du heter nufortiden, mamma kan nog laga dina byxor. Det ar bara att blinka med dina vackra sma ogon sa fixar mamsen det till familjens lilla gullegris.



Fan vad jag langtar till du kommer hit Fille, du kommer att alska det har. Har du tagit dina sprutor?



/Jim

1 kommentar:

Mamma sa...

Fasiken vilka långa dagar det har varit tills nu! Så bra att ni skrivit, jag har varit sjuk av oro. Lev väl! Ps byxorna är fixade haha.