måndag 18 januari 2010

En Dag Med Nummer 2...

Igår när vi stannade för att äta så passade jag på att gå på toaletten för att göra nummer 2. När jag är klar så märker jag att det inte finns något papper.
Det enda som finns är en vattenslang som man ska använda, men man måste ju ändå torka sig efter för annars är man ju dygnsur. Jag sitter kvar ett tag och svär och väntar på att killen utanför ska tvätta klart sina händer och gå ut.
När han stänger dörren så skyndar jag mig snabbt som fan med brallorna nere vid fotknölarna ut och in på nästa toalett, inget papper. Jag fortsätter vidare och det visar sig att det inte finns papper någonstans så det var bara att köra upp slangen i röven och
spola rent så gott som möjligt och sen torka av vattnet med byxorna. Jag fattar fan inte vad det är med Thaiisar och inget toapapper och varför ligger det majskorn längs med hela vägen, överallt är dem. Ska man inte äta dem istället för att slänga dem i vägkanten.
Man kan till och med köpa mjukglass med majs på KFC, hur äckligt låter inte det.

Cheppen du kanske vet varför det är såhär, ni är ju nästan grannar.

1 kommentar:

tIS sa...

Vi asiater älskar majskorn och allt därtill. Igår åt jag fem majskolvar, doppade i majskorn dipp. Sen åt jag majskorn chips också. Keep it up!