fredag 15 januari 2010

En Dag Med Rix Morronzoo...

Idag ringde Gert, Titti och Roger for en kortare intervju om varan resa. Jag har inte hort det sjalv an men det kandes helt okej och att det gar ut till ca 700 000 lyssnare ar ju ratt haftigt.

En rolig sak var att ca 5-10 min innan de skule ringa sa blev jag sa jakla skit-nodig, det ma ha varit en nervos bajs, men som det brukar heta sa har ju noden ingen lag. Sa jag springer snabbt som fan for att hinna innan de skulle ringa, men det ville sig inte utan Gert ringde precis nar jag klamt ut den sista rackaren. Det ni, tror inte det ar manga som har gjort en telefonintervju med frackisarnas konung Gert samtidigt som man sitter och skiter. Kan det vara sa att jag ar en aning frackare an dig Gert?

/MrJim

3 kommentarer:

Anna sa...

HAHA det hördes absolut inte, du lät städad och bemötte Gert perfekt! Så fint att kläderna kommer till nytta, varför gör man inte mer sånt? Ha det underbart och ta hand om din egna tiger =) Kram

Mamma sa...

Absolut! Haha. Men som jag bruka säga när det gäller dej, så löser du ju allt. Du är bäst!

Ola sa...

Härlig intervju. Ni är ju världskändisar:) Men använder ni skydd;) ha det