tisdag 21 oktober 2008

En Dag Med McDonalds...

När jag hojjade hem från jobbet idag så körde jag förbi både Max och Burgerking, jag kände att det hade varit riktigt nice med en burgare. Man är alltid sugen innan, men när man väl ätit upp så mår man mest illa. Hursomhelst så kände jag mig stark och cyklade förbi. Nästan hemma cyklar jag förbi McDonalds och kommer på att jag har "köp ett meal och få ett gratis" kuponger i plånboken. Jag går in och beställer, det finns inte så mycket att välja på eftersom jag är allergisk mot hamburgebrödet. Tänkte först gå på det lite sundare alternativet i form av kyckling och sallad. Jag hoppade det och körde istället på 2 nuggets 9 packs meal, plusmeny och två chokladmilkshakes och 4 sötsura såser, kyckling som kyckling. Väl hemma har pommeserna redan blivit svettiga, fast det är de väl ändå om man äter dem på plats. Jag sätter i mig allt utom några pommes och nu mår jag jävligt illa. Detta var första och sista donken jag äter här i Stockholm, eller andra kanske man säger, eftersom det var två meal. Eller förresten jag har ju en kupong till, så nästa gång blir den sista (kycklingsallad).

I want more hamburger, hamburger, hamburger. Give me some hamburger now or I eat you and you know I can. I just put some ketchup on you and some cheese, yeah I must have cheese, cheeeeese mmmmm.

/MrJim

1 kommentar:

tIS sa...

jag åt en fett angus meal på BK nyss..
jag mår illa.